Пошуковий запит: (<.>A=Зубко Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Зубко Д. В. Механізми та важелі впливу у формуванні відносин Європейського Союзу з країнами Східного партнерства [Електронний ресурс] / Д. В. Зубко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(1). - С. 81-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95(1)__34 Класифіковано механізми та важелі впливу Європейського Союзу в межах Спільної зовнішньої політики на трансформаційні процеси в країнах-учасницях ініціативи Східного партнерства. Розглянуто політичний вимір взаємодії між акторами. Класифікацію здійснено з метою доповнення наявних концепцій у межах теорії європейської інтеграції, європеїзації та міжнародних відносин загалом.
|
2. |
Зубко Д. С. Метафора як механізм утворення одиниць спортивного сленгу англійської мови [Електронний ресурс] / Д. С. Зубко // Нова філологія. - 2010. - № 42. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2010_42_13
|
3. |
Зубко Д. О. Формування маркетингового бюджету для підприємств із бренд-орієнтованою системою управління [Електронний ресурс] / Д. О. Зубко // Управління розвитком. - 2018. - № 2. - С. 87–93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2018_2_16
|
4. |
Зубко Д. О. Науково-теоретичний зміст бренд-стратегії торгового підприємства [Електронний ресурс] / Д. О. Зубко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 457-461. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_11_66 Відзначено, що діяльність торгових підприємств постійно ускладнюється, оскільки відбувається під впливом факторів, пов'язаних з економічними кризами, нестабільним економічним середовищем, глобалізацією економіки та процесами цифровізації. Усе це обумовлює зміни існуючих підходів до господарювання вітчизняних підприємств. У зв'язку з цим обірунтовано доцільність використання бренду та бренд-стратегії в діяльності торгового підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності та утримання позицій на ринку. Мета роботи - визначення науково-теоретичного змісту бренд-стратегії торгового підприємства. Розглянуто та узагальнено підходи до визначення понять бренду та бренд-стратегії, за результатами чого встановлено, що в науковій літературі відсутня єдина думка стосовно їх тлумачення, що обумовлено змістовою неоднозначністю характеристик цих дефініцій. Визначено особливості та розкрито сутність бренду з позиції предметного, функціонального, емоційного, вартісно-орієнтованого та комплексного підходів. Обгрунтовано авторську позицію стосовно доцільності визначення поняття бренду з урахуванням комплексного підходу. Охарактеризовано бренд-стратегію як впорядковану сукупність заходів, розрахованих на довгострокову перспективу, реалізація якої спрямована на: збільшення популярності, затребуваності продукту підприємства серед споживачів шляхом формування в них відповідного образу, уявлення, асоціацій, очікувань про нього; підвищення цінності та конкурентоспроможності продукту чи послуги; розвитку торгового підприємства в цілому. Узагальнено етапи формування стратегії підприємства, створення бренду та бренд-стратегії, означено їх особливості в контексті діяльності торгового підприємства. Доведено, що розроблення та реалізація бренд-стратегій у рамках стратегічного управління відіграють важливу роль у процесі розвитку та становлення іміджу торгового підприємства, що потребує додаткових досліджень практичних аспектів у теоретичній площині.
|
5. |
Зубко Д. О. Стратегічне планування архітектури брендів торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Д. О. Зубко // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2020. - № 3. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2020_3_19 В умовах посилення конкурентної боротьби торговельні підприємства повинні керуватися новими підходами у господарюванні, зокрема підтримувати стійкі позиції на ринку за рахунок розроблення та реалізації стратегії бренду. Зростання пропозиції товарів та послуг на ринку ускладнює процес вибору споживачів, тому бренд забезпечує необхідний рівень лояльності клієнтів до товарів та продукції торгівельного підприємства. Мета наукового дослідження - обгрунтування теоретичних аспектів формування архітектури бренду у процесі стратегічного планування діяльності торговельного підприємства. Окреслено поняття "бренд" та "стратегія". Охарактеризовано роль стратегії бренда та її вплив у розвитку та діяльності торговельного підприємства. Розкрито сутність стратегічного маркетингу підприємства. Обгрунтовано технологію формування стратегії бренду. Охарактеризовано процес створення довгострокової переваги цільової аудиторії товарам бренду. Означено умови вдалого позиціонування товару. Окреслено фактори, які впливають на прихильність споживачів до бренду підприємства. Доведено пріоритетну роль інновацій та технологій у процесі переорієнтації сучасного бізнесу на конкуренцію брендів. Обгрунтовано доцільність використання технологій брендингу. Охарактеризовано поняття "архітектура бренду". Розкрито послідовність формування архітектури бренду. Наведено переваги формування архітектури бренду для торговельного підприємства. Наведено базові сценарії формування портфеля брендів. Висновки: бренд відіграє важливу роль у процесі стратегічного розвитку торговельного підприємства. Його формування повинно здійснюватися відповідно до системи стратегічного планування підприємства. Архітектура бренду є важливим елементом бренд-менеджменту та сприяє підтриманню конкурентоспроможності торговельного підприємства на ринку.
|
6. |
Зубко Д. Механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Д. Зубко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2021. - № 2. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2021_2_10
|
7. |
Зубко Д. О. Роль бренд-менеджменту в стратегічному розвиткові торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Д. О. Зубко // Український журнал прикладної економіки. - 2020. - Т. 5, № 2. - С. 260-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2020_5_2_33
|
8. |
Тильчик В. В. До питання визначення корупційних ризиків у діяльності державної фіскальної служби та їх мінімізація [Електронний ресурс] / В. В. Тильчик, Д. І. Зубко // Право і суспільство. - 2017. - № 6(2). - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2017_6(2)__25
|
9. |
Француз А. Й. Політична медіація в Україні [Електронний ресурс] / А. Й. Француз, Д. В. Зубко // Legal bulletin ["KROK", University. University of economics and human scjences in Warsaw]. - 2022. - Iss. 4. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/legbul_2022_4_5
|