Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Зубко Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Зубко Д. В. 
Механізми та важелі впливу у формуванні відносин Європейського Союзу з країнами Східного партнерства [Електронний ресурс] / Д. В. Зубко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(1). - С. 81-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95(1)__34
Класифіковано механізми та важелі впливу Європейського Союзу в межах Спільної зовнішньої політики на трансформаційні процеси в країнах-учасницях ініціативи Східного партнерства. Розглянуто політичний вимір взаємодії між акторами. Класифікацію здійснено з метою доповнення наявних концепцій у межах теорії європейської інтеграції, європеїзації та міжнародних відносин загалом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 73.246 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Зубко Д. С. 
Метафора як механізм утворення одиниць спортивного сленгу англійської мови [Електронний ресурс] / Д. С. Зубко // Нова філологія. - 2010. - № 42. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2010_42_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.004 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Зубко Д. О. 
Формування маркетингового бюджету для підприємств із бренд-орієнтованою системою управління [Електронний ресурс] / Д. О. Зубко // Управління розвитком. - 2018. - № 2. - С. 87–93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2018_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.744 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Зубко Д. О. 
Науково-теоретичний зміст бренд-стратегії торгового підприємства [Електронний ресурс] / Д. О. Зубко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 457-461. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_11_66
Відзначено, що діяльність торгових підприємств постійно ускладнюється, оскільки відбувається під впливом факторів, пов'язаних з економічними кризами, нестабільним економічним середовищем, глобалізацією економіки та процесами цифровізації. Усе це обумовлює зміни існуючих підходів до господарювання вітчизняних підприємств. У зв'язку з цим обірунтовано доцільність використання бренду та бренд-стратегії в діяльності торгового підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності та утримання позицій на ринку. Мета роботи - визначення науково-теоретичного змісту бренд-стратегії торгового підприємства. Розглянуто та узагальнено підходи до визначення понять бренду та бренд-стратегії, за результатами чого встановлено, що в науковій літературі відсутня єдина думка стосовно їх тлумачення, що обумовлено змістовою неоднозначністю характеристик цих дефініцій. Визначено особливості та розкрито сутність бренду з позиції предметного, функціонального, емоційного, вартісно-орієнтованого та комплексного підходів. Обгрунтовано авторську позицію стосовно доцільності визначення поняття бренду з урахуванням комплексного підходу. Охарактеризовано бренд-стратегію як впорядковану сукупність заходів, розрахованих на довгострокову перспективу, реалізація якої спрямована на: збільшення популярності, затребуваності продукту підприємства серед споживачів шляхом формування в них відповідного образу, уявлення, асоціацій, очікувань про нього; підвищення цінності та конкурентоспроможності продукту чи послуги; розвитку торгового підприємства в цілому. Узагальнено етапи формування стратегії підприємства, створення бренду та бренд-стратегії, означено їх особливості в контексті діяльності торгового підприємства. Доведено, що розроблення та реалізація бренд-стратегій у рамках стратегічного управління відіграють важливу роль у процесі розвитку та становлення іміджу торгового підприємства, що потребує додаткових досліджень практичних аспектів у теоретичній площині.
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.894 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Зубко Д. О. 
Стратегічне планування архітектури брендів торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Д. О. Зубко // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2020. - № 3. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2020_3_19
В умовах посилення конкурентної боротьби торговельні підприємства повинні керуватися новими підходами у господарюванні, зокрема підтримувати стійкі позиції на ринку за рахунок розроблення та реалізації стратегії бренду. Зростання пропозиції товарів та послуг на ринку ускладнює процес вибору споживачів, тому бренд забезпечує необхідний рівень лояльності клієнтів до товарів та продукції торгівельного підприємства. Мета наукового дослідження - обгрунтування теоретичних аспектів формування архітектури бренду у процесі стратегічного планування діяльності торговельного підприємства. Окреслено поняття "бренд" та "стратегія". Охарактеризовано роль стратегії бренда та її вплив у розвитку та діяльності торговельного підприємства. Розкрито сутність стратегічного маркетингу підприємства. Обгрунтовано технологію формування стратегії бренду. Охарактеризовано процес створення довгострокової переваги цільової аудиторії товарам бренду. Означено умови вдалого позиціонування товару. Окреслено фактори, які впливають на прихильність споживачів до бренду підприємства. Доведено пріоритетну роль інновацій та технологій у процесі переорієнтації сучасного бізнесу на конкуренцію брендів. Обгрунтовано доцільність використання технологій брендингу. Охарактеризовано поняття "архітектура бренду". Розкрито послідовність формування архітектури бренду. Наведено переваги формування архітектури бренду для торговельного підприємства. Наведено базові сценарії формування портфеля брендів. Висновки: бренд відіграє важливу роль у процесі стратегічного розвитку торговельного підприємства. Його формування повинно здійснюватися відповідно до системи стратегічного планування підприємства. Архітектура бренду є важливим елементом бренд-менеджменту та сприяє підтриманню конкурентоспроможності торговельного підприємства на ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.713 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Зубко Д. 
Механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Д. Зубко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2021. - № 2. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2021_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.939 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Зубко Д. О. 
Роль бренд-менеджменту в стратегічному розвиткові торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Д. О. Зубко // Український журнал прикладної економіки. - 2020. - Т. 5, № 2. - С. 260-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2020_5_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.63 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Тильчик В. В. 
До питання визначення корупційних ризиків у діяльності державної фіскальної служби та їх мінімізація [Електронний ресурс] / В. В. Тильчик, Д. І. Зубко // Право і суспільство. - 2017. - № 6(2). - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2017_6(2)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.737 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Француз А. Й. 
Політична медіація в Україні [Електронний ресурс] / А. Й. Француз, Д. В. Зубко // Legal bulletin ["KROK", University. University of economics and human scjences in Warsaw]. - 2022. - Iss. 4. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/legbul_2022_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 975.001 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського